Förvirrad som vanligt....

Nu sitter jag här igen och bloggar. Det var några dagar sen sist så jag tänkte att jag skulle skriva lite. Är på lite dåligt humör nu så det kan vara skönt att skriva av sig lite. Annars brukar jag springa när jag är sur men nu är det mörkt så det går inte.

Först vill jag berätta att jag fick VG på både näthandelsprovet och novellen i svenskan. Det är jag nöjd med eftesom att jag aldrig fick ett VG på högstadiet. Var på utvecklingssamtal idag och det gick oxå bra. Vi pratade mest om hur jag trivs och sånt. Skolan går faktiskt bra å de känns skönt.Men skolan hade inte gått lika bra utan mina kompisar som jag har där. Hur som helst så har jag den senaste veckan varit lite depp och jag tror att det är för att jag saknar pappa. Eller jag saknar inte honom så mkt men jag klarar inte av att bo här mer. Det ska bli så otroligt skönt att åka till Frankrike på jullovet. Synd bara att jag kanske inte kan vara borta hela lovet för att Carro ska med. Men jag skulle oxå bli så otroligt glad om hon följde med. Ikväll ville mamma & Lennart snacka. Ni vet ett sånt snack när föräldrarna tycker att man har gjort något fel. Det som jag hade gjort fel va väl att de tyckte att jag hade ''dålig attityd'' å sånt. Men shit vad ska jag göra lixom. Jag vill inte vara kvar på detta hemska stället och jag trivs inte att här. Jag vill bara härifrån bort från detta stället, bort från Göteborg och bort från ALLT. Ni fattar nog inte hur mkt jag vill de.
 Nästa vecka ska jag sova över hos Lena & Odd. Det ska bli asskönt. Det var igentligen tänkt att jag skulle sova där flera nätter men så blev det inte. Till råga på allt så har mamma & Lennart bestämmt sig för att åka till landet över jul. Jag vägrar följa med så jag får ha julafon hemma ensam med granen som sällskap.

Tänk när jag får åka till USA då är det ju inte två veckor jag ska bort utan ett helt år!!! Sjukt skönt!

Fick bilderna från Model Lab igår. De va skitfina tkr jag allt <3


Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0