Ännu mera dans på gång!!

Idag är det Torsdag och jag är supertrött. Känns som att jag alltid är trött. Från och med nästa vecka ska jag börja dansa 3 dagar i veckan. Ska bli sjukt kul. Till helgen är det salsafest och jag fick en klänning av Lena så jag kommer vara supersnygg.

Tänkte berätta lite om veckan som gått. I måndags var det en helt vanlig måndag med skola 10-18.30 så jag kom hem rätt sent. Tisdagen var jag ledig för att jag skulle till tandläkaren och lacka en tand. Den blev jättefin och vit. lena hämtade upp mig hos tandläkaren och så åkte vi hem till mitt hus och kollade till det lite. Det var sknt att få komma hem igen även om det bara var för en halvtimma. Jag fick gosa lite med mina djur och hämta min post. Senare på eftermiddagen fick jag och Lena för oss att åka in till Kinna. Där köpte hon en underbar klänning från Vila till mig. Den ska jag ha på Festen med stort F. Lena lagade min favoriträtt och allt var helt underbart. Man kan verkligen slappna av när man är där uppe mitt ute i skogen. Sov där till onsdagen sen. nu kommer vi till onsdagen. Jag tog tåget till skolan och då visade det sig att mattelektionen var inställd så jag åkte hem och va hemma 10.30. Jag hade en föreläsning men orkade inte gå på den. Den handlade om tinnitus och jag tyckte att jag kunde tillräckligt om det så jag skippade den. Det var asskönt att vara hemma och jag hann med en hel del plugg. På eftermiddagen åkte jag tillbaka till stan för att möta Carro. Jättemysigt va det att gå på stan i mörkret med henne. Vi smed lite planer också så nu har vi världens hemligaste deal tsm. Dansen gick asbra och vi dansade salsa i 3 timmar. Fick en jättegullig komplimang av Marcello så jag blev superglad. Och så kommer vi till idag..... Denna dagen har vart en helt vanlig torsdag och jag har barar gått i skolan. Vi fick lära oss att skriva ett CV och lite sånt. Imon ska jag simma på Valhalla. det ska bli skönt att ta några längder. Det var längesen nu.



Ååh det är sjukt hur mkt jag längtar tills på lördag. Det kommer bli så himla roligt. Jag, Carro och massa snygga latinos som dansar salsa. Är så upptagen nu och det är superskönt nu när jag bor hos mamma och inte trivs så bra.


Haha detta inlägget blev väldigt rörigt...fattar knappt själv vad det står xD men men...

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0