Mindre tid och mera slit!

Hejsan alla godingar där ute :)

Jag uppdaterar inte bloggen så mkt längre för att jag har så sjukt lite tid på dagarna. Men nu har jag tid så då är det ju lika bra att blogga lite. Har jag sagt att pappa antagligen kommer hem innan jul? Det har jag nog sagt. Nu kom jag på att jag kanske borde ringa honom när jag bloggat klart.
 Just nu går jag på extra vitaminer för jag känner att jag håller på att bli sjuk. Men det går väl inte att hindra såhär på vintern. Denna veckan har verkligen gått jättefort och det känns verkligen bra. Jag har ju börjat träna en dag till i veckan. Det blir stressigt men endå väldigt skönt att slippa vara hemma hela tiden. Idag fick jag reda på att jag fick VG på mitt handelsprov. Skitbra! Som nästan alla mina kompisar vet så fick jag bara högst G på högstadiet och nu får jag nästan bara VG. Jag tror att jag fått två G och resten Vg på alla prov. Det känns så sjukt skönt! haha har jag nämmtdetta i alla inlägg på senaste tiden lr? Det känns så iaf.
 För övrigt så väntar jag fortfarande på fikan med Frida. Vi bestämmde väl det i sommraas tror jag? haha! Föresten!! Det har börjat en ny kille i min klass :) han verkar rätt okej tror jag. Smartare än vissa andra och ganska trevlig, fast har ju inte snackat med honom än. Idag fick vi våra kakor som vi ska sälja så säg till om ni vill köpa en burk för 50 kr. Asgoda var dom.

Nu fick jag brottom! Måste ju ringa pappa!

Hasta la vista!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0