Snabb vecka!

Det börjar närma sig pappas hemkommst nu. För någon timma sen hörde jag att han var på väg upp till Bayern igen. Så det kan inte dröja allt för länge innan han kommer hem. Ska jag berätta det senaste som har hänt kanske? 
 Pappa kommer som sagt hem snart. Så jag är överlycklig över det medans jag försöker att vara hemma så lite som möjligt hemma hos mamma. Denna veckan har jag tränat i tre dagar och kommit hem sent 3 dagar. Idag kom jag hem vid 17.00 så det känns lite jobbigt att vara hemma så tidigt. Jag och Carro har bestämmt oss för att köpa var sitt terminskort nästa termin. Det betyder att vi får gå på så många kurser vi vill för bara 2800 kr. Vi tänkte gå på 7-8 st så det blir träning fem dagar i veckan. Det kommer bli roligt. Jag tror att det finns en lite chans att Johanna börjar att dansa också :D Härligt säger jag bara!
 Imon ska jag träffa älskade Linus som jag inte sett på nästan två månader tror jag. Det ska verkligen bli kul. Men jag är sjuk så jag får se om jag orkar gå till skolan. Vill ju inte vara seg och tråkig om jag nu ska träffa Linus. Jag sover nog antagligen där. På lördag åker jag hem till Lena och Odd. Nu kom jag på att jag måste köpa en liten blomma till Odd som fyller år. Det blir ett mysigt släktkalas på kvällen med massa mat och folk. Jag sover över där och på söndagen ska jag jag ha träning igen. 

Denna veckan har gått sjukt fort. Någon mer som tycker det?

För övrigt så sitter Felicia i min klass och snackar om USA hela tiden. Det får mig att längta så sjukt mkt. Det får mig att drömma bort under mina tråkiga bussresor.

Idag hade vi en debatt i skolan. Jag skulle vara för dödsstraff vilket inte var så jättesvårt men jag har verkligen svårt för att debatera med människor. Jag kommer liksom inte på något att säga. Så jag sa inte så mkt men jag försökte iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0