Party Party!

Längtar så jävla mkt!!! Nästa lördag blir det FEST HELA NATTEN!!!!! hahaha ååh längtar så sjuukt mkt. Bara jag och Caroo hela natten. Fan vad vi ska dansa. Denna veckan kommer gå såå långsamt. Fast ska dansa rätt mkt i veckan så den går kanske inte så långsamt endå. Det blit dans imon, tisdag och på onsdag. Roligt roligt!! Aja det är kanske inte så kul att sitta och läsa om vilka dagar jag ska dansa med det har verkligen blivit en del av mitt liv nu.

Idag har det vart en jättelugn dag. Jag har bara sovit, gått en lång promenad med hunden och tittat på film. Jag har pluggat lite också. Men imon blir det ju dans och lite plugg kanske. Men bara kanske. Kanske går på superbilsmässan imon. För övrigt är det helt okej här hemma. Mamma är inte hemma så det är bara jag och Lennart hemma. Han gjorde min favoriträtt och ikväll ska vi titta på Postkodmiljonären med en stor skål med popcorn. Hela nästa vecka kommer vara ganska lugn med plugget. Har ett läxförhör och ett prov på måndag men annars är det lugnt. Aah längtar så sjukt mkt efter massa saker. Festen, Frnakrike och självklart USA :D  Sjuukt kul kommer det att bli!

Haha detta inlägget av nog det mest meningslösa jag gjort... men va fan! skit samma!

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0