Kom hem nu!

Jag har precis tittat på min absoluta favoritfilm Stolthet & Fördom. Den är så himla fin. Det är nästan så att jag önskar att jag levde på den tiden istället för nu. Jag börjar nästan alltid att gråta i slutet. Haha! Jag är en sucker för kärleksfilmer.
 Keira Nightley är ju så sjukkt vacker också. Tycker ni inte det? 
Förut så pratade jag i telefon med pappa. Han mådde bra men hade det lite tråkigt. När jag ringde så sa han att han precis satt och tänkte på mig. Det fick mig att sakna honom ännu mer. Jag vill bara att han ska komma hem. Det är så sjukt ensamt utan honom. Jag har lixom ingen att prata med när han är borta. Han lovade iaf att han skulle komma hem innan jul, senast om 4 veckor. Han sa också att jag ska få min klocka som jag önskar mig och han skulle ta hem en jättefin lammstek och spetzli till mig. det är en slags spagetti fast sjukt mkt godare. Så fort han kommer hem ska jag flytta hemtill honom och allt ska bli som vanligt. 

Saknar dig så otroligt mkt! 

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Helen

Nu har jag min första blogg tävling! Jag kommer ha flera fram till nyår och vinsterna blir bara bättre och bättre :) så kolla in och var med och tävla, vinner du inte denna har du chans på de övriga sen!! Lycka till :)

2008-11-24 @ 14:31:34
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0