Jättehärlig kväll i lördags!

Festen i lördags va sjuukt kul!!! Tack alla som gjorde den så rolig! Jag var hemma hos Carro vid 14.30 tror jag. Vi tittade på en dansfilm och gjorde oss i ordning inför festen. Vi va i stan vid 19.10 så vi tänkte att vi skulle gå bort till Rosenlund ist för att åka spårvagn. Så vi började att gå och när vi va i Rosenlund så var det en bil som körde förbi ni vet så där långsammt. Han körde runt kvarteret och förbi oss igen två ggr till. Lite läskigt va de. 
 Festen började kl 20.00 med välkomstdrink/ mingel. Vi dansade Bachata också. Det är jättekul. Sen fick vi mat, det var typ Tacos öch lite sånt. Efter maten så var det bara att öva en gång inför uppträdandet, träningen gick kasst. Men sen när det väl gällde så gick det ganska bra. Marcello lärde oss Raeggeton och det var jättekul verkligen. Vi dansade verkligen mkt och det var sjuukt kul. Marcello bjöd upp mig och det verkade som att han blev chokad över att jag va så bra. Han sa flera ggr att jag va jätteduktig. Det kändes lite specielt.
 Vi dasade också Merenge (tror det stavas så) fats det var inte lika roligt. Men klockan 01.00 kickade vackterna ut oss. De tckte väl att vi var för små antar jag. Men då had evi endå vart där sen 20.00 så de va rätt okej. Jag vann en CD-skiva med massa bra slasalåtar på. Gissa om jag knarkar sönder den nu?

Aja nog om festen! Igår var det släktmiddag och jag fick träffa Cissi som jag har saknat så mkt. Det var härligt! HOn skjutsade hem mig till mamma sen.
 Idag va det en vanlig måndag med skola. Jag fick bäst i klassen på ett engelskaförhör och det kändes bra :) hihi!

Är ledig imon så det blir sovmorgon för både mig och hunden. På kvällen åker jag in til stan för att dansa standard/bugg i tre timmar.

Kommentarer
Postat av: freddi

Men johanna, du ska väll inte ta och sälja dig? ;) pusspuss

2008-11-18 @ 15:55:30
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0