Denna bebishysteri!

Pappa svarar inte i telefonen borta i France så jag drogs tillbaka hit.
 Jag har tänkt på en sak under hela denna dagen. Första lektionen i morse så satt jag och några tjejer och snackade. Plötsligt från ingen stans säger en av tjejerna: Jag vill ha en bebis!! Och min första tanke var ju såklart: Är hon inte riktig?! Så jag ropar ut ett stort: OJ!! haha! Tänker ju aldrig riktigt på vad jag säger. Men alltså grejen va ju inte att jag skulle säga att min klasskomis inte är riktig i huvudet för hon är verkligen asgo. Men det fick mig att tänka. En annan sak som hände idag var när jag och mina kompisar åt lunch på Jensens Böfhouse. Det sitter en barnfamilj med en liten bebis brevid oss och mina kompisar blir helt galna i den och tycker att den är jättesöt. Allt jag såg i den ungen var att den var jobbig och äcklig. Haha! Jag förstår inte varför alla vill ha en bebis nu när de är så unga. Jag vill absolut inte ha någon bebis och om jag skulle vilja ha det så skulle jag adoptera en när jag är typ 30.
 En gång vid nyår var jag på en fin middag med några jag och pappa känner. Då frågar en man om jag gillar barn och jag säger verkligen rakt ut att nej det är verkligen det värsta jag vet. Då sa mannen att jag var helt konstig och att det aldrig kan vara sant. Men det vet ju jag bättre själv lr hur? hahah! Asså jag vet inte riktigt vad jag hade för mening med att skriva detta. Men jag antar att det var för att jag tycker att folk kan ta det lite lugnt. Enligt mig borde man inte ha en tanke på ebbisar i min ålder. Men det är väl olika från person till person antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0