Bara en dag kvar!

Vet ni vad? Det blir inget Frankrike på jullovet. Pappa trivs inte så han kommer nog hem tidigare. Det är ju både bra och dåligt. Jag får flytta hem snart men jag får inte åka till Frankrike med Carro. Idag pratade jag med pappa och han sa att han kanske kommer hem om två - tre veckor. Underbart att få komma hem igen säger jag bara!
 Idag har jag vart på världskulturmuséet. Vi snackade om barnarbete och sånt där. Det va ganska tråkigt faktiskt. Men sen gick jag och Ring och badade på Valhalla. Vi simmade några längder och bastade nästan i en halvtimma. Underbart va de. Skönt att slippa åka hem så tidigt på dagen också. Nu ska jag titta på Idol en stund och prata med Carro. Det är ju fest imon....bara en dag kvar!! Ska bli skitkul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0