USA!!! :D

både idag och igår har jag vart sjuk men de va nåt som ändrades ganska fort idag när jag gick till brevlådan som jag har gjort varje morgon denna veckan. Okej veckan har inte vart så lång än men endå :P Iaf så gick jag ut till brevlådan lyfte på locket å där låg ett kuvert. Ååh tänkte jag de e säkertt en räkning till pappa men när jag tittade närmare så var de till mig :O Till mig!! jag får aldrig några brev:O detta måste vara de efterlängtade brevet :D å de va de :D De stod mkt riktigt Johanna Mayer på de så då va de ju fritt fram å öppna de. När jag hade öpnat de såg jag en stor text framför mig, GRATTIS JOHANNA! DU HAR KOMMIT IN TILL ETT LÄSÅR I USA 2009/2010! :O jag kom in ffs!! Tänk jag ska åka till USA ett helt år!! jag kan inte tro de.
 De finns en stor risk att jag kommer uttråka er med att bara säga att de kan inte va sant! Men de får ni tåla:P ha.
De kommer ta ett tag innan jag får reda på vart i USA jag ska åka men alvarligt talat så bryr jag mig inte om vart jag kommer huvudsaken e att de i USA :O
 Nu sitter jag å tänker på att alvarligt rama in brevet men jag e inte säker men de blir nog så :P då kan jag titta på de varje morgon som jag e sur å grinig å se att shit jag ska åka till USA då lär jag ju bi glad :D:P

Men asså något som e hemskt med att va borta ett år är ju att jag kommer sakna Sara, Louise och Andrea å alla mina vänner. Men jag vet att dom kommer finnas kvar när jag kommer tillbaka å de finns ju fortfarande MSN å BDB så de löser sig nog  :) jag tänker blogga med å de kommer läggas ut massor med bilder på BDB :D

Först ska jag till New York på nåt förberedelseläger å sen bär de av mot min helt nya familj :D
Å tänk känslan av att gå in på flygplatsen å se alla mina ``jobbarkompisar´´ stå och jobba  (för er som inte vet så jobbar jag på flygplatsen) tänk att  dom får stå där å fortsätta jobba medans jag får lämna de dumma, tråkiga å hemska stället :O de kommer va den bästa dagen i mitt liv å självklart vill jag ha hela släkten där som säger Hej då och självklart Andrea, Sara och Louse :D

Nu antar jag att ni e ganska uttråkade om ni har läst så här långt ens:O så nu tänker jag iaf sluta blogga å se om min mamma svarar i den dumma telefonen :D

Hasta la vista kära vänner :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0