Öroninflamation =(

Idag har jag vart sjuk hela dagen. Va hemma från skolan de va ju ifs rätt skönt :P Sen gick jag på ett möte åsså blev jag intervjuad om att åka till USA :D de gick asbra verkligen så nu e de nästan helt bestämt att jag ska åka. Nu måste jag bara jobba på mitt gympabetyg så e allt klart. Jag å mamma gick å fikade i stan å sen gick hon för att jobba på kvällen. Hade gått med lock för öronen hela dagen typ åsså fick jag jätteon å smärtan bara spred sig till tänderna å de gjorde asont så då ville pappa köra mig till akuten.
 Jag har bara vart på sjukhus en gång i hela mitt liv å då va jag jätteliten så jag gick ju inte dit frivilligt idag. Jag e asigt rädd för sjukhus men de va ändå okej. Men iaf så gick de asbra på mötet hon frågade massor både på engelska och svenska om min familj och vad jag trodde att min blivande familj förväntade av mig å massor ;)


Pratade med Louise förut hon sa att man får diarré om man sväljer penicilinet med vatten xD självklart så hade jag gjort de men men xD om jag får de så kan jag ju alltid skylla på Louise å säga att hon skulle sagt de några minuter tidigare.



Ciao på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0