Nu e de slut =(

Igår va de sista salsan på typ tre månader :( tråkigt att man inte kan träffa alla men vi får se till att göra når på lovet :) ¨de går inte en dag utan att jag tänker på dansen å allt som händer där.
Köpte även nya dansskor men vill inte gå in på allt de för då blir jag bara ledsen.
 Idag va de skola å nu känns de nästan som att allt börjar ordana sig, men bara nästan. Jag har vart rätt glad och har faktiskt nästan haft lust för att plugga :O Andrea kom på en sak idag :P Tänk om man kunde sätta in en gen från en sköldpadda i en människa skulle människan då leva  i typ 300 år? Å nu har jag ju fått den tanken i mitt huvud så jag håller på att bli galen men men :P Jag börjar bli riktigt orolig för kemiprovet på tisdag eftersom hela mitt betyg hänger på de å om jag inte klarar de så får jag inte åka till USA :( just nu e de min mardröm och kommer nog att vara de hela året som kommer vilket betyder att jag kommer att gå på helspänn skitlänge :O
 Va med Sara en liten stund å som vanligt e hon helt underbar :) Jag har även börjat å fundera på om jag tror på Gud lr inte :S jag har aldrig gjort de förut men jag måste ju bestämma mig för om jag gör de lr inte :P En jättebra sak som hände idag va att Sara my darling anmälde sig till Foxtrott, Bugg och vals idag :D:D De va verkligen asbra för nu e vi båda anmälda :D de kommer bli så jävla kul åå jag vet att jag tjatar om de hela tiden men jag tycker verkligen de :D

aja nu ska jag dra :P

hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: Melanie D

Det tkr jag är såå synd. Jag tyckte det var askul att dansa salsa. Men nu for vi, tsm, på nya ävetyr - mot buggen, foxtroten och valsen! På med dansskorna allesammans! XDXD<3

2008-06-22 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0