Tänk vad man kan tänka!

Nu e jag här igen. De har blivit bloggande två dagar i rad (STOLT!!) Idag har jag tänkt väldigt mkt, de e väldigt ovanligt för å vara mig men idag har jag iaf tänkt. Detta kommer oxå bli min första blogg där jag verkligen säger vad jag tänker & känner.
 Satt nyss å kolla på Oprah på tv, de va ett gammalt program för de va jul åsså gav hon bort massa julklappar till hela publiken å då snackar jag om att hon gav dom typ 10 julklappar var. Å dyra va dom en va tex ett jättedyrt kylskåp med dvd å grejer i :O Tänk vad den kvinnan kan göra! Hon gav lixom bort skitdyra grejer till hur många människor som helst. Okej, allt hon gör är ju inte att ge bort saker utan hon ger pengar till behövande på ett sätt som nästan ingen annan kan. De finns ju några rika människor som oxå ger bort, men WOW hon e ju fantastisk! inte nog med att hon e fantastisk hon fick mig att få julkänslor mitt i sommaren xD
 Haha nog om henne.... började sen prata med en kille på msn :D haha jag har inga killproblem så va inte oroliga  :D har aldrig träffat honom men aja ni förstår vad jag menar :P Va fasen va jag nu då, jag tappade bort mig i allt prat om dendär killen xD Just de! Han fick mig attt tänka!! :D han sa att saker e inte de viktigaste i livet är inte saker utan att man är en bra människa. Asså de fick mig verkligen å tänka. Vf tänker inte jag så? E jag dum för att jag inte tänkt så innan? De känns som att jag har vart väldigt självisk å bara klagat på allt, på vad jag inte har och vill ha lr vf den människan är på de viset. Jag har inte brytt mig om hur andra mår tex min familj å min pappa. Jag har inte tänkt på hur han mår när han behöver hjälp hemma och jag bara har skitit i honom. Eller när jag inte velat jobba för att de e så hemskt å jobbigt. Vi behöver pengar å borde jag inte hjälpa till för att gör allt lättare?
 Sen fick ju denhär killen mig att tänka på andra saker igår när jag ville ha ett riktigt svar på vad en kyss va. Då sa han: de är inte viktigt hur en riktigt kyss är utan värdet av den. Precis!! vf har jag inte tänkt på de :O E jag helt utan hjärta?!! 
 Å nåt annat jag har tänkt på e vf har jag inte gjort nåt bra av mitt liv ist för att bara bry mig om mig själv, surat och slappat!! Å vf har jag inte ansträngt mig mer i både skolan & jobbet?! Jag tror verkligen att mitt år i USA kommer få mig att inte ta allt för givet :D fast jag vill känna så nu! inte om två år när jag har kommit hem.

Aja nu blev de en massa klagande idag men de känns bra nu efteråt när jag har fått ut allt :)

NU SKA JAG GÖRA MITT LIV TILL DE BÄTTRE Å BLI EN BÄTTRE MÄNNISKA!!
Detta e mitt nya mål som jag absolut ska följa! De är inte som ett mål som att tex gå ner i vikt lr nåt utan detta är ett viktigt mål som måste nås!

Tack för mig:P Hasta la vista <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0