Tack kära pappa! <3

Idag väckte pappa mig vid 9 :O jättetidigt me tänka på att jag gått upp 12 - 12.30 nästan varje dag på sommarlovet. Gick upp vid 11 åsså skällde lite på pappa å sa att vi behöver en ny vattenkokare :P Min pappa har vart helt konstig idag :S fast på ett bra sätt, han har vart snäll!! Okej han är aldrig spec elak men han e alltid emot mig så de va en stor chock i morse när han va snäll å svarde snällt på mina frågor. Han brukar aldrig ta något på allvar å när de e nåt jag vill så skrattar han bara åt mig men i morse va han snäll som bara den. Haha nu tror ni ju att jag tycker jag har världens bästa pappa bara för att han köper en vattenkokare till mig men han gjorde mer än så.
 Han lovade mig att jag skulle få mitt studiebidrag igen :D jag hade mitt barnbidrag för ca ett år sen men så va pappa tvungen å dra in de. Å nu ska jag få tillbaka de igen :D jag har levt ett år under fattighet men nu kan jag äntiligen få leva i rikedom xD inte rikedom direkt men ni fattar. Och i morse hade han även vikt mina nytvättade kläder!! Oj oj oj säger jag bara. Å inte nog med de, han har fixat en lägenhet till mig som jag kan bo i när jag börjar skolan i Gbg. Å den e ju fin oxå. Haha men jag tror inte att jag kommer flytta dit men endå! De va jävligt snällt av honom. Och en till sak som va snällt av honom idag va att han sa att jag inte behöver jobba om jag inte vill och att han ska hjälpa mig om mamma blir arg på mig vilket hon kommer bli, hon kommer bli vansinnig (som hon säger). 
 Ja så jag kan bara säga att min dag har vart jättebra å snart e de måndag vilket betyder 5 timmar att dansa bugg på liseberg :D HA! de e minsann inte bara gammlingar som dansar bugg inte!! 
 
Tänkte skriva ett roligare inlägg än såhär men nu måste jag dra så de får bli en annan gång ;)

Hasta la vista <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0