Skolavslutningen :D

Jag å Louise hade precis hämtat oss från alla tårar :PNu va de slut, tre år på Rävlandaskolan som jag absolut hatat och älskat under hela skolgången. Men nu kan jag inte säga att jag hatar den för jag skulle mer än gärna gå kvar där ett tag till. Bara lite till, tills jag känner mig redo för ett annat äventyr. Skolavslutningen va jättekul vi sjöng såklart åsså dansade vi. Jag va en av några tjejer som dansade inför alla :D de va skitkul snacka om att man fick en kick när man stod där med alla männinskor och musiken började. Sen fick jag springa in i omklädningsrummet för sen skulle jag sjunga med min underbara klass som jag aldrig kommer att glömma.  Alla som uppträdde va skitbra å även våra 4 konferensierer som representerade varje klass. Den som representerade våran klass var Olof å han gjorde ett asbra jobb :D han kallade våran klass för vikariebilflyttande klass vilket vi oxå är :P Efter de så va de va dom kallade de mingel :P men jag tycker mingel är när man går runt å pratar massa med alla men vi satt bara ner och åt tårta :P den tårtan jag åt va jättegod. Sen hade alla lärare ställt upp sig på en lång rad så att man fick säga hej då till alla. I början tyckte jag att de inte va så svårt jag va inte ens i närheten av å lipa men när jag kom till mina absoluta favoritlärare Sofia & Maria så forsa de ner tårar :O å så höll de på i trekvart ungefär sen va jag ju faktiskt tvungen å sticka hem även fats jag inte ville. De va verkligen hemskt å jag kommer aldrig glömma den stunden när jag stod där å grät. De blev många bilder med för att vara noga så blev de 103 stycken :P Ikväll e de Hemliga resan de kommer verkligen bli askul å min klänning e asfin :D va lite osäker på vilken jag skulle ha men alla mina underbara kompisar fick mig att bestämma mig. De blev den blåa även fast en viss kompis sa att jag skulle ta den svarta :O han fick mig verkligen att få panik eftersom jag alltid har svårt å bestämma mig :P men iaf så hoppas jag att de kommer bli skitkul ikväll men de tvivlar jag inte på för en sekund. snart kommer min pappas förrra fru och hennes snubbe på middag sen bär de av till skolan igen för där kommer en buss och hämtar upp oss ;) men jag kommer ju gråta asmkt sen på hemvägen :( de kommer bli en underbar kväll, både rolig, underbar och alldeles hemsk ;)


Hasta la vista my darlings <3 hoppas ni har de lika bra som jag kommer att ha de ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0