Linköping :D

Igår åkte jag på roadtrip med Louises mamma Ann och hennes lillasyrra Qamilla til Linköping. Mötte sen Louise här :D Skulle gått upp 07.30 imorse men jag å Bea va minsann pigga så vi gick upp redan klockan 05.00 :O Sov inte en blund inatt. Så de va rätt jobbigt å gå upp men eftersom jag inte hade sovit nåt sp va de ju iaf inte svårt å vakna xD Men idag har Louise tränat å de va verkligen skitkul å se :D e så avundsjuk på att hon gör nåt så häftigt :O:D haha men min pappa tyckte att jag va dum i bananen :SxD
 Imon e de tävling å massa annat :D så jävla kul åsså kommer jag hem på söndag kväll :D haft en asbra helg här fast har ju bara vart här en dag men men:P haha tror att jag kan spå in de i min framtid iaf xD nu e jag så trött att jga inte vet vad jag gör lr säger xD

Hasta la vista sov så sött :D(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0