Yiiihaaa!! :D:D

Igår kommer en tjock mapp med papper från STS så nu va de bara å fylla i den. Så jag åkte hem till mamma för att göra de eftersom pappa inte ville.
 Så idag har jag suttit inne å skrivit i massa papper å grejer. Såg oxå att de e en himmla massa sprutor jag måste ta :(   HATA SPRUTOR!!!!! dom e så jävla läskiga :P först när man ser dom stora sprutorna så e dom skitläskiga men sen när dom väl sitter i armen blir jag typ helt fassinerad (stavas?) haha helt sjukt e de xD
 Aja sen körde mamma hem mig åsså satte hon sig ner med pappa å snackade :O Å tänka sig!! Han va lugn under hela tiden :O annars brukar han få sitt vanliga ``utbrott´´ åsså går de inte å prata med honom :P men nu gick de skitbra å de verkar som om allt e helt fixat nu. Så himmla skönt :D klart att de e saker som måste fixas men de känns ändå bra :D

Aja förutom de saknar jag mina vänner spec Andrea & Sara :/ Louise har jag ju ändå umgåtts med i somma så de känns inte lika farligt. Men ni skulle bara veta hur mkt jag saknar Andrea :P haha. Men vi har ju inte sagt ett ord till varandra på hela sommaren :/ 
 
Imon ska jag förmodligen till Espevik :D kommer bli mysigt. Fåår absolut inte glömma BADKLÄDER!!!! Ska iaf bli skönt å komma bort lite äben fast de bara är över dagen. Å slippa allt tjöt om att jag ska jobba fast å andra sidan e ju min syster oxå min chef å jag ska ju träffa henne imon så man vet inte om jag får slippa de :P

Hasta la vista my darlings :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0