Vill ha mitt gammla liv tebax :(

I hela mitt liv har jag ridit men så slutade jag för 2 år sen. Å sen dess har jag inte vart samma människa. De e konstigt hur man bara kan förändras bara av de :S men förr va jag gladare å lyckligare.
 Började ju att dansa å ett långt tag trodde jag att de va de som va min dröm men nu har jag insett att de inte är rätt för mig. Jag älskar att dansa men med allt som jag har fått ge upp för att börja dansa. De har inte vart värt de, de va inte värt att sluta göra nåt jag älskat hela mitt liv . Jag gav upp min högsta dröm utan anledning å nu kan jag inte ställa de till rätta.
Jag vill verkligen inte vara kvar här :( va e de för mening med att leva om man inte är lycklig och följer sina drömmar?
Jag vet verkligen inte vad jag höll på med :S Alla säger att jag drömmer för mkt men jag vet ju va de e jag vill göra, men vf gör jag de inte då?

Nu skulle jag bli lycklig bara jag fick röra en häst...Jag behöver veerkligen nån att prata med, har inte pratat med nån på flera månader nu jue :( Jag e så förvirrad å jag klarar mig inte igenom allt detta själv.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0