Rolig dag idag :D

Jaha nu e jag här igen :P bloggar ju inte så mkt men å andra sidan tvivlar jag på att de e så många som läser den. 
 Aja igårkväll kom Erika å hennes familj hit från Sthlm :D skitkul tycker jag. Träffar dom bara en gång om året typ. Erika ska va med på Gothia Cup nästa vecka så de blir en hel del fotboll för mig. Jag som inte ens är intresserad av de xD men men de kan va kul å kolla på. Om inte de så e ju hela Gbg på flörthumör denna veckan så jag kommer ha fullt upp xD haha! 
Idag ska jag med Torsten & Erika till Klädknallen å kolla lite kläder :D å min snälla mamma har gett mig pengar till ett par nya Björn Borgtrosor :D Sen blir de Nääs slott å då ska vi gå på visning, resturang & opera :D Älskar verkligen slott å tycker att de e skitintresant så de ska bli kul :D å gå på resturang gör man ju inte så ofta. Efter de ska jag övertala Erika å dra ner till sjön å bada. Får se hur de går hon verkar inte gilla kallt vatten. 
 Hhaha detta va de tråkigats einlägget jag någonsin gjort xD 
 

Hasta la vista babes :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0