Ugglar hemma i Sjövik :(

Nu sitter jag hemma hos min mamma i mitt alldeles nyrenoverade rum :D Kom hit i tisdags så jag har alltså vart här i 3 och en halv dag. När jag kom hit så sa dom åt mig att titta i mitt rum och där finns en överraskning :P mitt rum va klart!!!  :D så jävla kul å jättebra eftersom en kompis från stockholm kommer ner å ska bo med mig i mitt rum :D
 För övrigt har jag haft skittråkigt och bara suttit å läst böcker :P hade glömt av hur mkt jag gillar att läsa så de får bli mer av de nu ;)
Idag ska jag kanske köpa nya skor åsså en rullgardin xD kan ju inte sova på natten annars =/ Jaja nu vet jag inte riktigt  vad jag ska skriva mer :S Jo just de igår gick jag å badade och träffade min granne :D satt å snacka lite med han å hans kompis annars har de inte hänt spec mkt :( häromdagen fick min mamma för sig att jag skulle skaffa barn med honom så de e la lika bra å gå å sätta igång xD haha nej tack! vet inte vad mamma fick för sig :O hon brukar aldrig vilja få ihop mig med några killar men jag klagar inte :P han va ju faktiskt rätt söt å sjysst med :D haha! 
 
Måste bara säga att jag saknar Sara ovanligt mkt:( vill ju träffa henne nu vi har ju inte träffats sen samma veckan skolan slutade men men :( Funderar på om jag ska åka hem till min pappa igen men jag vet inte riktikgt :/ aja nu ska jag la dra å bada igen :D


Hasta la vista babes! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0