Kungshamn :D

Igår skulle jag å pappa åka till Kungshamn å träffa min syrra å lite annat folk där å bo på hennes båt.
 Pappa sa att vi skulle åka vid 8-9 på morgonen. Fan tänkte jag då hur sjutton ska jag kunna gå upp så tidigt påå sommarlovet :O haha iaf så väkte pappa mig 9.20 på morgonen då vi igentligen redan skulle vart iväg. Jag packade å va klar efter 1 timma ungefär. Men pappa va ju inte klar så vi kom inte iväg föräns vid 11. å när vi väl hade åkt så kom pappa på att han hade glömt sina mediciner som han har :P så vi fick åka tillbaka hem igen. SOm tur va hade vi inte kommit så långt.
 Sen åkte vi bil i 2 timmar och de va ju självklart jättetråkigt men pappa lät mig faktiskt ha på radion vilket han inte brukar göra :P hahah
 När vi va framme mötte Cissi å dom oss åsså visade dom oss båten :) den va stor å fin å jag stormtrivdes verkligen i skärgårn :D Vi tog oss en tur i båten på eftermiddan å sen åt vi gooda havskräftor :D jag gillar inte havskräftor igentligen men dessa va asgoda :O mumsfillibabba! Sen gick vi till en resturang å tog oss en öl. Jag tog ju ingen öl då men alla andra gjorde de. Å för mig blev de en stoor glass med jordgubbar. Vi satt uppe till ungefär 1 å sen gick vi å la oss.
 Shit, den härliga känslan av att sova i en gungande båt å höra folk lyssna på musik å gå utanför va verkligen de mysigaste jag vart med om. Tänk bara om man hade en egen båt som man va ute med hela sommaren. Jag e såå avundsjuk på dom som har en egen båt :O :P Haha aja sen gick vi upp vid 7.20 imorse :P herrejösses vad tidigt säger jag bara :O haha men de gick änd bra ;) sen tog vi en sväng ut med båten till Hollön efter frukost.
Solade hela förmiddagen försöker ju blilite brun här va :P men de e ju helt omöjligt så jag låg verkligen å pressade vilket e så jävla tråkigt. Sen badade jag några ggr från båten å de va skithärligt. De va 19 grader havet så de va ju rätt varmt.
Käkade lite å sånt å sen åkte jag å pappa hem :) Men shit silka underbara å mysiga dagar jag har haft. Förmodligen dom bästa jag haft i hela mitt liv. De kändes verkligen som ett sommarlov å jag fick komma bort från allt så de va jätteskönt.


Hasta la vista :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0