En vanlig sommardag :)

Nu sitter jag härigen å skriver. Hade inte så mkt för mig så jag tänkte att då kan jag lika gärna blogga lite :) Igår va jag på bio och såg Mamma mia! den va grymmt bra å man ville bara dansa med i varje låt som va med! Se den!!!säger jag bara :P Haha å nu sitter jag här då och har vääldigt tråkigt. Saknar alla mina vänner å jag börjar nästan längta tills skolan börjar så att man träffar lite nytt folk :D Idag vet jag verkligen inte vad jag ska göra, kanske åker upp till Stockasjön å badar å hälsar på Lena & Odd. Får se vad pappa får för sig, annars blir de la bara att va hemma å ta de lugnt.
 Hade tänkt å jobba lite på konditionen nu när de inte e så mkt dans men de e så tråkigt å springa ut i skogen. De finns ingen som kan hänga med mig heller. Men nu e de ju bara en månad kvar tills dansen börjar igen så jag klarar mig nog. 
 Imon åker jag till mamma tror jag. Tänkte köpa ett par jeans hemma hos henne för där finns en affär med märkeskläder å nu skulle ju regnet komma oxå så de blir säkert bra med ett par nya jeans :D

Haha mitt nya beroende är isalatte med vaniljsmak i :D e så himmla gott!! Tänk va mkt jag kan dricka nu när jag börjar skolan mitt inne i stan :O Jag förstår verkligen vf folk dricker så mkt kaffe :O

haha aja jag fick ju en stor bunt med papper från STS förra veckan så jag får la försöka övertala pappa att skriva på allt.
 Igår fick jag oxå en läkartid den 1 September så då blir de en läkarundersökning som visar att jag e frisk å sen ska läkaren fylla i massa papper som jag fick med i dendär bunten :P

Nu tänker jag sticka till Stockasjön å bada :D

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0