:)

Vet ni vad? Jag börjar tycka att det är riktigt roligt att blogga igen. Nu när jag har tid så tänker jag bara njuta av det. Men det känns som att mitt liv är så mycket roligare nu så genom att skriva ner vad jag håller på med om dagarna gör att jag beräftar det för mig själv på något sätt.
Nu tänkte jag skriva ner vad som händer denna veckan. Ni vet lite då och då skriver jag ner alla veckodagar och vad som ska hända för att det ska bli lite lättare att gå upp på morgonen istället för att ligga kvar i sängen hela dagen. Även fast det är lov så tycker jag inte att man ska ligga is ängen hela dagen det är ju så tråkigt. Igentligen så var ju tanken att jag skulle göra det här varje söndag men  det har jag totalt glömmt bort. Så idag får jag helt enkelt börja med Onsdag och köra halva veckan.

Onsdag: JULAFTON!!! Vem orkar inte gå upp tidigt då? Idag blir det lunch med släkt från pappas sida och på eftermiddagen åker jag till mamma.
Torsdag: Dagen efter julafton är faktikst ganska sysslolös för tillfället så jag är öppen för förslag. Det enda jag vet att jag ska göra är att ringa Ring :)
Fredag: Detta är väl annandagen va? Då blir det nog middag uppe i Stockabäck med släkten från julafton. Fast idag kommer min syrra från Lidöping ner också. Ännu mer paketöppning väntar.
Lördag: Inget planerat än så länge
Söndag: Också tomt i planeringen så ring mig ;)

Haha som ni ser är det vissa dagar som är tomma så hör av er så kan vi hitta på något kul. Har ju faktikst en massa som jag ska göra men har ju inte bestämmt dag än. Fika med Frida, Melanie och Olivia. Hitta på något med sara och shoppa med Ring.

Det kan nog bli en rolig vecka :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0