Flyttat hem igen!

Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu kompis det går bra nu...... Hörde den låten på tvn för en stund sen och nu har den fastnat. Nu har jag något fantastiskt att berätta. Jag har flyttat hem till pappa igen. Det är verkligen jättehärligt! Så for jag kom hit lagade han en Wienerschnitzel till mig och så satt vi och pratade till 1 på natten. Han köpte även ett par jättefina skor till mig. Jag antar att han ville ge mig något eftersom att han hade vart borta så länge.
 Nu har sista danslektionen varit. Det är jättehemskt verkligen. Jag har deppat i en vecka. Det börjar ju inte förän i februari igen, men då ska Ring börja Chacha, Samba och rumba med mig. Kommer bli superkul! Hahah när jag ändå pratar om Ring så kan jag berätta en om en ska som hände igår. Jag och Ring satt med en grupp andra och pratade om förbjuden kärlek på livskunskapen. När är kalra och ska gå så reser sig RIng upp och plötsligt så hör man en duns. Gissa vad det var? hahah xD Hon gick in i en glasvägg. Shit vad jag skrattade.

Idag hade jag ett prov i näthandel och sen fick vi gå hem. Det är anldeningen till att jag bloggar så tidigt på dagen. När jag och Ring gick till bussen såg vi Gustav som är med i Svensson Svensson. Haha!

Aja, det börjar närma sig jullovet nu. Härligt! Det kommer bli ett mysigt lov med massa shopping och festande. Nu ska jag ta och plugga en stund.

Ha det härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0