Shoppinghelg med Ring <3

Nu har jag inte bloggat på några dagar så nu har jag lite att berätta för er.
 I lördags åkte jag inte till stan för att träffa Ring. Vi skulle självklart shoppa på mellandagsrean. Jag åkte in gasnka tidigt eftersom att vi skulle träffas kl 11. Vi tänkte att det skulle vara skönt om det inte var så mycket folk. Och vi hade rätt! Det var faktikst inte så mycket folk. Så vi passade på att gå på stan på morgonen. Men tror ni att vi hittade något? Nepp inte ett dugg. Efter ett tag begav vi oss till Jensens för att äta lite god mat. Men självklart fick vi sitta vif fönstret där alla gick förbi. Vid ett tilfälle stod det till och med en gubbe och tryckte upp ansiktet i rutan för att se in genom förnstret. Det var väl inte så roligt kanske. Efter att vi hade ätit en stund så kom det in ett gäng killar men jag såg ingenting för de var bakom mig. Men Ring hade fri utsikt och kunde titta. Haha och så hände det en liten rolig sak som gjorde det hela jättekul.
 Vi gick verkligen omkring i stan hela dagen och när vi väl var klara så hade jag hittat en kofta och en bok. Jag som hade planerat att köpa massor med kläder. Men jag väntar tills rean är över. På kvällen gick vi och såg "Allt flyter" på bio. Den var faktiskt ganska bra och rolig. Vi tog 21.30 bussen hem så vi va hemma ganska sent.
 Den kvällen satt vi och pratade läänge. Men det är riktigt mysigt! Det var längesen jag hade en kompis som jag verkligen kan prata om allt möjligt med. Vi skulle sova inne hos hennes brorsa så vi gick in dit vid 3 och resten är historia för jag va så trött att jag knaoot kom ihåg vad vi gjorde. Haha! Eller jag kommer ihåg allt men jag orkar inte skriva mer om det.

Igår när jag kom hem. Alex skjutsade mig vilket var väldigt sjysst med tanke på att vi bor så långt ifrån varandra. När jag kom fick jag i alla fall ett städryck så jag städade hela min våning. Lika bar att passa på när man får ett sånt där ryck. Sen satt jag och läste hela kvällen. Jag läste ut "Om jag kunde drömma" och började på "När jag hör din röst". Jag läste i flera timmar.

Idag blir det slappdag/skönhetsdag. Jag ska väl måla naglarna och lite sånt hade jag tänkt.

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0