Mysig helg!

Nu har jag kommit igång ordentligt med bloggandet efter en sjukt uptagen höst. Det är lite roligt faktikst.
 Jag tänkte att jag kunde berätta lite om helgen. I fredags var det ju Idolkväll med Daniella och Jennifer. Det va sjukt kul så det måste vi göra om! Efter att de hade gått hem vid 23.00 ungefär kom ju Erika och hennes familj. Det var jättekul att träffa dem igen. Jag fick ett par nya BjörnBorg trosor som va skitsnygga. Vi åt varma mackor och massa gått så vi kom i sängs sent på natten.
 I lördags åkte jag och Erika in till stan föra att ta en fika och gå på stan lite. Men detta var näst intill omöjligt för det var så sjuukt mycket folk. Men vi satte oss i alla fall på Condeco. Men deras Chailatte var inte alls god så vi gick därifrån ganska snabbt. vi gick in i massa klädaffärer. Erika ör ju lika galen i märkeskläder som jag så det var verkligen roligt. Jag hittade massa snygga jeans. Tänkte köpa ett par jeans på rean. Jag tror jag satsar på ett par från Diesel. Efter att vi vandrat omkring på stan några timmar så gick vi till NK och det slutade med att vi hamnade på Espresso House. De har ju sjukt mycket godare både Vaniljlatte och Chailatte. inne på Espresso House satt Malin och Carin från Lets Dance och fikade med någon kille.
 Efter fikat så drog vi oss ner till operan för vi skulle träffa alla andra för att gå på en julkonsert. Den var ganska bra faktikst. Mamma var ju självklart med. Molly Sandén och några andra operasångare var också med. Jag kan faktikst vara ärlig och säga att jag är sjuukt avundsjuk på Molly som kan sjunga så himla fint. Det var nästan magiskt. Haha!

Idag hade jag och pappa middag med en tjej som precis kom hem från USA där hon vart i sju år. Det var jättekul att prata med henne om USA och allt. Det var tydligen pappas gudbarn. Jag had eingen aning att pappa hade ett gudbarn. Men där ser man att det är massor som man inte vet.

Hasta la vista! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0