nu är julen slut

Jaha det var denna julen då. Den är ju inte riktigt slut det är ju faktikst imorgon också. Men för mig känns det verkligen som att den är helt slut. Igår var det en ganska okej julafton. Inte den roligaste kanske men den var okej. Jag och pappa åkte upp till Mölndal där hela släkten var. Det var jus jälvklart massa god mat och trevliga människo. Men jag känner mig alltid lite borta när jag är där. Antagligen för att jag så sällan är där. 
 Förra året hade vi en långt snöre genom hela vardagsrummet och på det snöret hängde det massa tomteluvor. På tomteluvorna stod det en lapp med ledtrådar och så skulle man då hitta den som tillhörde sigh själv. I år så sa Håkan alla ledtrådar och så fick man sen gå och ta en luva. Så nu har jag två jättefina tomteluvor.
 Efter maten körde pappa mig till Centralen och där hämtade mamma upp mig. Det var väl rätt mysigt hemma hos mamma antar jag.


Nä asså jag är verkligen inte på humör nu så det här blir ju inget roligt inlägg. Skriver mer nån annad dag.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0