Twilight var underbar!

Imorse vaknade jag av att pappa damsugade vid 10tiden. Förr i tiden innan pappa åkte så hatade jag verkligen att han började damsuga. Men idag tyckte jag bara att det var mysigt och jag somande om med en gång. Det är inte klokt vad man kan förändras på en kort tid. Jag och Louise tjafsade i typ två timmar igår om hur mkt jag har förändrats. Det var faktikst ganska roligt. Vi skrattade hela tiden och det är något man bara kan gör med sin bästa kompis. Skratta samtidigt som man bråkar, det är inte illa!
  Igår gick jag och Linus på bio. Vi såg Twilight och den va så underbart bra så jag vet inte vadrt jag ska ta mig till nästan. Edward cullen var ju sjuukt snygg med sina sexiga ögon. Man ville bara ha mer och mer hela tiden. Så ni som inte har sett den måste se den! Nu är jag helt inne på att läsa böckerna så jag funderar på att köpa iaf den första nu efter jul. Det hade vart mysigt att krypa upp i soffan med en bok och en varm choklad så här års.
 Idag blir det slappdag till hundra. Kanske ska städa lite, men bara lite. Om några dagar är det ju jul så då ska det ju vara lite fint. Ååh vad jag vill ha en egen lägenhet nu!
 Just nu sitter jag och tittar på Harry Potter. Jag tycker verkligen att de filmerna är mysiga. Dock är denna översatt till svenska så den är inte lika bra. Men jag missade den engelska igår så det här är bättre än ingenting.

Nu ska jag väl fortsätta med filmen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0