Snö istället för Sol....

Hejsan hoppsan!

Imorse när jag skulle till skolan så glömde jag självklart både mina linser och mina glasögon så jag har fått gå hela dagen med en hemsk huvudvärk. Men snälla rara Ring läste vad det stod på tavlan så det va inte så farligt. Sista handelslektionen var sjukt jobbig. Alla va jättetrötta och fattade typ ingenting. Vi pratade om allt möjligt som jag inte kommer ihåg längre. Haha! Så mycket lyssnade jag. Nu sitter jag och pluggar lite turism inför provet i morgon. Det är helt sjukt att jag hade kunnat legat på en strand i Marocko nu. Fatta vad skönt det hade vart. Tänk att ligga där med en kall drink i handen och spana på killar genom solglasögonen. Det hade varit asskönt verkligen. Men istället för sol och värme fick jag snö. Jag som har hatat snö ända sen jag va liten. Fast det är ju rätt fint om det är mycket snö och så ska det vara julafton men annars finns det inget bra alls med snö enligt mig.
 Imorgon kommer Erika och hennes familj vid 23 på kvällen. Så jag vet inte om jag ska åka hem till mamma direkt efter skolan eller om jag ska åka hem till pappa först. Får se hur det blir. I morgon är det i alla fall Idolfinalen. Den får vi inte missa! Ska bänka mig frmaför tvn med en stor skål med popcorn och massa fina ljus :D Mysigt kommer det att bli!

Nu glömde jag bort turismen helt och hållet. Haha så kan det gå! Aja plugget får vänta en stund till. Nu skulle det vara sjukt gott med en kopp varm choklad. Kanske borde gå ner och göra en kopp.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0