Inget hänt..

Hej i stugan!
 
Idag var jag lat och orkade inte att gå till skolan. Antar att det avr för att jag satt uppe till ett i natt och titade på Titanic. Självklart började jag att gråta som alla andra gånger eftersom att jag vet att Jack kommer dö och allt.
 Denna veckan har det inte hänt så mycket förutom massa plugg. Jag har vart ute på nätet mycket och letat lägenhet. Jag har hittat flera srycken som skulle kunna funka men då kommer självklart mamma och säger at jag borde flytta till stan efter USA. Så var det med den flytten. Men men vad ska jag göra? Jag hotade till och med att byta skola men det funkade inte.
 Igår pratade jag med Sara i telefon. Vi har inte snackat på aslänge så det var trevligt. Även fast vi nästan aldrig pratar så kändes det som att vi gör det varje dag. Vi MÅSTE göra något på lovet Sara!!!
:)
Det är sista veckan i skolan inna jullovet!!! Ska bli så sjukt härligt. På fredag är det julavslutning och då skulle man tydligen klä ut sig men jag kör bara med en tomteluva. Jag tror Ring hänger på med tomteluva :P
Om en vecka är det julafton!! Kan ni fatta det? Sjuukt härligt är det. Hoppas jag får mycket pengar så att jag kan spendera dom med Ring :)

Nu sk ajag ta och äta:) Ha en bra kväll!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0