Tomorrow Tomorrow!!

Hej i stugan denna goa morgon :):P

Inatt läste jag ut "När jag hör din röst" så jag somnade ganska sent. Vid 5 imorse ungefär. Men vid 11 messade Ring mig så det blev inte mycket sovande. Men vem vaknar inte lite tidigare på morgonen för att prata med Ring? Haha! Vi snackade i telefon en ganska lång stund och pratade om morgondagen. Då är det ju NYÅR!! Roligt ska de bli!
Jag ska vara med Ring och hennes kompisar i Mölndal. Det hade varit sjukt kul med utgång men vi får se hur det blir. Vi ska iaf vara i Mickas brorsas lägenhet :P Hörde också att det fanns ett gäng snygga killar i samma hus ;) Haha ni vet väl vad jag tänker då antar jag?

Idag blir det slappdag för hela slanten. Jag skule åkt in till stan och fikat med Melanie men så blev det inte. Så det blir att vara hemma och slappa framför en bra film. Jag kanske går ut och tar en promenad eller något liknande.
 Allt detta funderande om nyår får mig att börja tänka på mitt nästa nyår i USA. Jag undrar hur de firar det där? Jag antar att det är större än i Sverige. Det ska bli skitkul!

Nu ska jag ta och fixa mig lite. Äta frukost och lite sånt. Jag måste ringa Carro också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0