Slår in julklappar!

Jaha nu sitter man här och klockan är 23.40. Det är alltså 20 minuter till Julafton och det jag gör med min tid av väntan är att slå in julklapparna. Det är så att jag är lite efter med inslagningen så jag tänkte att det är lika bra att göra det så att jag slipper gå upp tidigare imon. Jag har det riktigt mysigt faktikst. Fast det skulle ju inte sitta fel med lite julbelysning och glögg. Men vi har verkligen inget av det.

Jag undrar hur julen i USA kommer att vara. Den firas väl så mycket mer där? Allt är väl så mycket större? Tänk vad underbart att få pröva på en amerikansk jul. Nu under julen har jag verkligen blivit taggad över att åka. Det ska bli så sjukt kul!!! Haha jag vet redan vad jag ska köpa för julklappar nästa år när jag är där borta :) Tjejer ni kommer bli lyckliga ;) Haha!


Nu är det 10 minuter kvar och jag funderar på att skicka ett sms till en kompis och skriva God Jul. Det blir upp till bevis vem det är som får smset :) Hihi!

Det kommer som vanligt vara omöjligt att somna inatt så jag lär väl läsa lite ur min nya bok. Den är ju så bra! Eller så kanske det blir någon film om det nu går någon på tv. Imon blir det iaf att gå upp tidigt för vi ska åka vid halv tolv ungefär. Då ska man ju göra sig i ordning också så jag måste gå upp vid 9 eller nåt :(


Merry Christmas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0