Shoppa Shoppa Shoppa!!!

Hejsan Svejsan!

Igår var jag väl inte på det bästa humöret kanske. Men det får ni förlåta mig för jag hade en pissig dag.
 Idag så hade jag en låång sovmorgon och jag vaknade ju upp hemma hos pappa eftersom att jag åkte hem en dag tidigare från mamma. Har ganska stora humörsvängar ibland. Men idag va jag på bra humör och vid fyra åkte vi hem till Lena & Odd i Rävlanda på middag. Middagen var trevlig. Christoffer va där med sin tjej Sandra. Det var första gången han tog med henne för att träffa släkten. Och plötsligt slog det mig att jag också skulle vilja göra de. Asså ta med mig min kille och visa upp för släkten och allt. Det ser så mysigt ut på något sätt. Så nu är jag på sånt där deppigt humör men jag ger inte upp. Haha jag har ju mina drömmar tillsammans med Ring.
 Middagen var som sagt trevlig det var en gammal tant där som va jätteglömsk och frågade flera gånger hur gammal jag var och vad jag hette. Hon sa också flera gånger att hon hade 18 grader varmt i sitt hus. Haha!

Imon blir det storshopping med Ring. Det ska bli jättekul och skönt att komma hemifrån ett tag. Jag ska köpa massa kläder. Eller vi får se hur mycket det blir. Vi ska fika så klart och sen ska vi gå på bio. Det blir nog filmen "Allt flyter" eller kanske "The Duchess" (stavas?). Det ska verkligen bli roligt! Efter bion så hänger jag med Johannisen hem och så blir det mys hemma hos henne :D Har aldrig vart hemma hos henne när hennes föräldrar har varit hemma så de ska bli lite kul.

SARA!! Vi måste bestämma en dag som vi kan umgås lite! Saknar dig massor!


Nu ska jag gå och lägga mig. Jag vet att klockan bara är 22.30 men jag tänkte lägga mig och läsa en stund. Det slutar väl med att jag ligger och läser hela natten. Men jag ska upp tidigt imon så det går inte för sig.

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0