Pigg nu :P

Eftersom att jag sov så länge förut så är jag jättepigg nu.....och rastlös. Nu när det är lov har jag tagit med datorn som brukar ligga på skrivbordet till soffan. Så nu kan jag ligga och slappa med datorn i soffan hela lovet om jag så vill. Men som vanligt så hinner man aldrig ta det lugnt under lovet. Det finns massa saker som jag ska hinna med.

Ta spruta, fika med frida, shoppa med Ring, fika med Mellanie, träffa Carro, fira jul, gå på bio typ 3 ggr..... Det bara fortsätter och fortsätter. Men allt är saker som jag ser fram emot så det är faktikst roligt. Jag ser mest fram emot att shoppa med Ring. Det ska bli jättekul! Och tror ni att jag har köpt några julklappar än? Nepp det haar jag inte! Det är nog första julen som jag är efter med julklapparna. 

Snart kommer nog Linus hit. Det ska bli kul! Vi har inte träffats på ett tag nu. 

Hasta la vista!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0