Ledig idag!!!

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och knarkar sönder en låt. Det känns sjukt skönt att ha tid och sitta å slapa framför datan. Eller jag slappar väl inte för jag pluggar men just nu när jag skriver detta inlägget tar jag det rätt lugnt. För en stund sen fick jag reda på att jag inte ska ha något handelsprov imorgon. Jag har verklgen gått hela veckan och oroat mig för att jag måste ta mig tid till det. Men som sagt så har jag inget prov imorgon så jag arbetade lite på min näthandelsuppgift och ska nog göra lite turism och svenska sen.
 Pappa pratade om att ta en sistaminutenresa till Marocko imon. Men när han hörde att jag skulle ha prov och två inlämmningar så tyckte han inte att det var en så bra idé endå. Först blev jag verkligen jättlycklig och började att drömma massa och jag hann nästan att börja packa när han sa att det inte alls va en så bra idé när allt kommer omkring.

Usch jag borde nog städa en stund också men jag får se om jag orkar. Till helgen kommer Erika och hennes familj ner från Sthlm. Det ska bli sjukt kul, fast jag måste hänga med på operan. Men men, vad gör man inte för sina kompisar? haha!
 Något som är helt sjukt är att den första terminen på gymnasiet är slut om en vecka. Hösten har gått så himla fort. Jag tror inte att någon tid har gått så fort som denhär. Jag har väl Ring att tacka för de. Hon får mig alltid att skratta varje dag xD Vi två tillsammans har kass humor. Haha!

Såhär ser jag ut när jag inte förstår något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0