Läskigt...

Aaaaah jag blir galen!!! Jag vill så hemskt gärna åka till USA nu!! Varför kan inte tiden gå lite fortare? Fast jag vet att min vår kommer att gå så sjuukt fort med Ring och all dans. Den kommer inte bara att gå fort den kommer att vara den roligaste våren jag har vart med om. Det är så mycket som kommer att hända! 2 stycken sjukt roliga fester och säkert fler, massa massa dans, jag fyller 17 och jag får inte glömma valborg och så är det säkert massa saker som jag glömt av.

Hur mycket jag än längtar till USA så skräms jag lite av det. Jag har hört talas om 15 långa sidor noveller som man ska skriva,  massvis med svåra prov och läxor till dagen efter. Hur kommer jag att palla!?!? Tänk vad kobbigt det kommer att bli med språket första månaden. Jag är bra på att förstå engelska men jag är kass på att prata. Tänk om jag inte får några vänner. Alla kanske tycker att jag är dötråkig. Jag kanske hamnar med en hemsk amilj och inte trivs över huvud taget. Ååh det finns så mycket att oroa sig för.

Men det är ju inte bara hemska saker att tänka på. Jag kanske får jättemånga vänner. Det kan bli det bästa året i hela mitt liv. Jag kanske träffar en snygg Edward och lever lycklig i alla mina dagar. Eller så kanske det går jättebra i skolan och jag får A+ i betyg i alla ämnen.

Haha nu har jag fått ut lite tankar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0