Längtar!!

Jaha nu sitter jag här och myser på min slappdag. Jag tittar minsann på film också. Jag såg att High School Musical 2 gick på tvn så jag tänkte att jag kunde se den. Även fast jag redan har den på dvd.

 Det har blivit ganska många slappdagar detta jullovet men det är skönt eftersom att jag vet att jag kommer ha fullt upp med dansen till våren. Om jag nu kan fixa ihop pengar till det. Men det ska nog funka.

Jag sitter och läser massa bloggar från folk som är i USA just nu och jag blir verkligen sugen. Det är så sjukt att jag verkligen ska åka om ungefär 7-8 månader. Våren kommer att gå så väldigt fort med all dans och så blir det ljusare och allt. Fast jag tycker lite synd om Ring som blir så ledsen när hon tänker på att jag ska åka. Men du kommer ha det jättebra utan mig och du kommer att få massa kompisar på handelslinjen. Jag lovar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0