Kevin vann!!!!!! :D

Daniella och Jennifer gick precis hem nu. Dom kom precis när Idol började och vi hade jättemysigt med massa ljus och popcorn. Haha skrattade massor ikväll. Vi åt massa popcorn och när Alice och Kevin sjön så satt vi knäpptysta och lyssnade. När de inte sjöng så pratade vi och skrattade massor.
 Vi ringde och röstade på Kevin tre gånger bara för att få höra hans röst. Haha patetiskt va de! Som alltid så är det ju en paus på typ en timma så då bytte vi till en film som gick på trean som jag har sett massa gånger. Men när vi skulle byta tillbaka typ en minut innan det skulle börja så händer det värsta som någonsin kan hända. Fyran funkar inte! Vi får självklart panik och funderar mellan att springa hem till Jennifer. Men vi går ner till tvn i vardagsrummet istället för jag va verkligen bombsäker på att den skule funka där. Men tror ni att den funkade där?!?! Nej, självklart inte! Men eftersom att jag är världens snille kommer jag på att de kanske sände idol på Tv400. Haha bäst är jag! Så vi fick i alla fall se hela finalen. Både jag och Daniella började att gråta. Det var jättehemskt...... Men nu har Kevin i alla fall vunnit även fast det har vart klart för mig i flera veckor.
 Haha jag svär på att jag aldrig har haft såna hjärtklappaningar i mitt liv som när jag sprang ner för trappan in i vardagsrummet. Lika hemskt var det när Peter Jihde ska säga vem det är som har vunnit och istället kläcker han ur sig att det är reklam. Haha snacka om att vi blev förbannade. 
 Lite tidigare ikväll hade jag sagt att Daniella är så sjuukt dålig på att ljuga. Men när vi sitter där nere i vardagsrummet så säger plötsligt Jennifer att Daniella är gravid. Det sjuka va att jag frågat Jennifer förut idag om Daniella var just gravid. I alla fall så när vi satt där så börjar jag skratta. Jag skrattade mycket tom. Men både Jennifer och Daniella var gravallvarliga. Jqag fortsatte att skratta men efter ett tag när de fortfarande var lika allvarliga så blev jag lite fundersam. Så jag säger '' Svär du på att du är gravid?'' Då börjar de skratta asmkt och då fattade jag självklart att de inte va sant. Tänk att jag gick på den även fast jag hade sagt att Daniella är så sjukkt dålig på att ljuga xD Sjuukt roligt va de!


Aja TACK för en sjukt mysig och härlig kväll mina underbara tjejjer! Älskar er <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0