Julloooov!!! :D

Nu har äntligen jullovet börjat! Är det inte härligt? Idag hade vi julavslutning. Det var ganska mysigt faktikst. Min mentor Linda drog med mig och Johanna för att göra smällkarameller men jag gav som vanligt upp efter en stund. Men Johannas blev fin. Efter det gick jag och Johanna ut för att åka lite skridskor och då gick självklart min påse sönder så då fick jag bära både Johannas och mina skridskor i hennes väska. Det blev iaf ingen skridskoåkning och när vi kom tillbaka till skolan så stod alla lärare och sjöng julsånger. Sen fick vi mat och tårta. Fast istället för att äta tårta så gick jag och 4 tjejer till Heden för att åka skridskor. Det var hur mysigt som helst och vi drack glögg och varm choklad.
 Vi blev intervjuade av två killar från Kanal Lokal så vi kommer minsann få vara med på tv efter nyår. Jag är inte riktigt säker på om jag verklgen vill se det. Programmet går i repris typ hundra gånger så nån gång lär jag väl se det.
 När jag kom hem åt jag middag och somnade på soffan vid 17.00 och sov till 20.00 för då ringde Milan en stund. Nu tittar jag på Sälskapsresan men ska nog se på någon annan film sen. Tänkte ringa Linus och se om hon vill komma hit imonkväll eller något.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0