Idolfinal ikväll!

Det är inte klokt vad jag har fått ycket tid för att blogga nu. Fast iom att det är så korta dagar i skolan och att jag inte har någon dans så är det kanske inte så konstigt endå. Idag kom jag till skolan vid 9 ungefär. Jag hade turismprov och så gick jag därifrån vid 9.30. Smidigt va? Eftersom att jag ändå inte har så mkt att göra hemma hos mamma så gick jag omkring med Ring och Sofie en stund. Vi gick upp till domkyrkan och där hade de julspel och så hade de en kamel som jag tog kort på. Efter en stund mötte vi Marran, Jennifer och Mikaela så vi vandrade omkring på stan lite tsm. I Nordstan va det ett luciatåg. Nu börjar verkligen julstämmningen komma.
 Ikväll är det Idolfinal och jag är taggad till max. Förra året kom Erika in i mitt rum precis när de skulle berätta  vem som vann och det lär hon väl göra idag med antar jag. De kommer ju vid 23 ungefär så det skulle inte förvåna mig om hon gjorde det. Jag har fyllt skaferiet med massa popcorn. Mums!

Nu ska jag nog ta å slappa lite. Det är sjukt härligt att ha tid med det!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0