HAPPY NEW YEAR!!

Gott Nytt År!!!!!

Idag är det nyårsafton som ingen kan undgå. Jag satte väckarklockan på 11.30 så då gcik jag upp. Jag ska snart göra mig i ordning men jag vet verkligen inte hur jag ska se ut. Jag vet att jag först ska ha jeans och vanliga kläder när vi tittar på fyverkerierna men sen har jag ingen aning eftersom att jag inte vet vad vi ska göra. Men jag får väl ta med en klänning i handväskan. Haha! Usch jag har nog aldrig varit så förvirrad på nyår. Hur ska jag göra håret och hur ska jag sminka mig? Haha det låter som att det är väldens u-landsproblem men det är det ju förståss inte. Även fast det nästan känns så.

Idag är jag i alla fall glad och det är ju en fördel en sånhär dag. Nää nu blir jag galen!! Jag kan inte bestämma mig :S Och jag måste fixa i ordning mig snart eftersom att jag ska åka vid 15.00. Aja jag får väl dra mig mot badrummet och allt smink :P


Ha en grym nyårsafton!!!!!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0