Det blev stan endå :)

Pappa sa ju i morse att vi absolut inte skulle åka till stan. Men efter ett tag ångrade han sig och vi åkte till Allum. Pappa köpte boken "Om jag kunde drömma" till mig och en till Linn. Vi köpte en julklapp till Jonathan också. Sen hände det inte mycket och vi åkte hem. Enda sen vi kom hem har jag läst i boken. Snart har jag kommit halvvägs och jag fick tvinga mig själv att sluta läsa den. Jag vill inte att den ska ta slut! Det finns en menig som jag bara älskar när han säger i filmen och i boken läste jag den säkert tio ggr om och om igen. Haha det känns som att jag låter som en viss person som också är helt galen i Twilight xD Johanna du vet vem det är ;) Nää nu ska jag väl kolla en stund på tv eller kanske slå in de ddär julklapparna som pappa vill att jag ska slå in. Men jag tycker att det är så sjukt tråkigt bara. Vi får se vad som händer :)

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0