Dagen före julafton!

Idag är det dagen före julafton! Eller är det idag man säger "Dagen före dopparedan"? Imon är det iallafall julafton. Men idag har jag verkligen ingen julstämmning alls. Men det kan ju vara för att pappa inte julpyntar i huset. Inga ljusstakar och  sånt i fönstrerna. Idag skulle jag och pappa åkt och shoppat julklappar och köpa en bok till mig. Men pappa orkar väl inte eller något för han säger att vi inte ska åka. Så det blir väl slappdag idag med. Men det är bara härligt.Jag har så sjukt on i hela kroppen också så jag orkar inte med så mycket nu endå.

Igår skrev jag dedär kortet till mamma och Knut nu gäller det bara att jag vågar ge det till dom. Asså det är ju inte klokt att jag är rädd för att ge dem ett vanligt kort. Men jag antar att det är för att jag inte vart en ängel under hösten.

Ska jag berätta lite om vad som händer imon? Först blir det lunch i mölndal sen åker jag hem till mamma och får nog ta med mig paketen från mölndal. Hemma hos mamma blir det julklappsöppning. Hoppas att jag får många roliga paket :D

Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa heeela dagen :) Vadå inte ha något liv xD


Hatsa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0