vart börjar man? :S

Nu står jag här och försöker packa tills imon eftersom att jag ska till mamma. Och på Lördag ska jag på fest hos Robin.
 Det är helt omöjligt... Jag vet inte vart jag ska börja. Det är så mkt jag ska ha med mig. Mest småsaker desutom.  Ett hårspänne hit och en sko dit jag blir ju helt galen! det blir ju inte bättre av att jag ska gå till skolan imon och inte vill ha så mkt saker med mig. Jag ska iofs bara va i skolan i 3 timmar men man vill ju inte släpa runt på en stor väska :S Vad fan gör man?! Jag har ju som alltid skrivit en lista på vad jag ska ha med mig annars så glömmer jag ju hälften :P men det hjälper verkligen ingenting i detta läget eftersom att jag inte vet vart jag ska börja :O:S Några råd kanske?

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0