Hmm...

Tog precis en paus från min nya bok som kom på posten idag. Jag får alltid stoppa mig så att inte böckerna läses ut på en dag. Syskonkärlek heter den och handlar om två syskon som har ett mkt spec förhållande till varandra. Den verkar bra, har hört talas om den att de va bra så de e upp till bevis.
 Idag har jag mest suttit å slappat i soffan med katten i knät. Låter nästan som att jag har åldrats väldigt mkt i förtid. Haha!
 
Andrea pratar om att sticka å tälta som vi brukar gö på sommaren. De blir fredag till lördag isf. Vi brukar åka till en öde ö där vi tältar å badar å har trevligt. Men vet att vädret inte kommer bli de bästa så vi får la se hur de blir.
 Men måste ju sncka med farsan oxå och se vad han tycker. Skulle ju åka till mamma oxå å fylla i resten av papprena från STS.
 Sen har jag ju tid hos optikern oxå. Känns som att de kommer igång nu lite. Jag hatar verkligen att inte ha något att göra såhär på sommaren. När skolan kommer igång finns de alltid nåt att göra men sen på sommaren kan de bli riktigt trist faktiskt.

Pratade med pappa förut å han funderar på att boka en resa till Grekland och självklart kan jag inte följa med av 2 olika orsaker. Snacka om att jag blev glad när han sa att vi skulle till Grekland och sen kommer jag på att jag inte KAN följa med.
 Ingen aning om vad som händer idag. Det blir la lite mer läsande i boken med en kopp te lr kanske varm Oboý.
Längtar massor tills skolan börjar igen. Först va jag bara nervös men nu tycker jag att de ska bli riktigt kul.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0