Mom today :)

Tänkte blogga lite innan jag sticker till mamma. I morse när jag vaknade så hade pappa lämmnat en lapp om att han skulle jobba så jag va helt ensam i hela huset. Det är inte ofta de händer kan jag ju tala om. Sen gick jag upp från sängen å de första jag va tvungen att göra va å hänga upp tvätten. Haha bra start på morgonen :P Sen blev Louise hitkörd av nån av sina föräldrar åsså fick jag tillbaka mitt busskort. Utan de kommer man inte långt i min ålder.
 Sen bar de av mot mamma, en bussresa på 2 timmar eftersom jag måste in till stan först.
Tänkte ha mina nya kläder på mig idag :D man känner sig så mkt snyggare när man har nåt nytt på sig.
 
Kom på att jag glömt be min pappa skriva på papprena till USA så när jag kommer hem till mamma e de nog inte en glad mamma jag får se. 
Igentligen skulle jag åkt så fort jag hade vaknat men eftersom jag varken hade packat eller hade mitt busskort va ju de omöjligt...

aja nu måste jag dra å packa :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0