Hemma igen! :D

Som sagt så hämtade Andrea & Annelie upp mig förut. Fast vi åkte bil med Andreas kille eftersom det regnade. Vi åkte till Bollebyg och tittade på Charlotte när hon tävlade. Tyvärr glömde hon vägen och red en gammal väg. Sen tappade hon hårnätet oxå. Fast de va ju en mindre katastrof.

Sen när jag kommit hem rinde Louise, hon hade oxå tävlat idag. Hon starsatde 8a och kom 3a så hon fick minsann stå på pallen som enda tjej i hela tävlingen :D(STOLT!) GRATTIS GUMMAN!!


Sen kom pappa hem och vi stack till Mölndal, Frölunda och Partille. Vi tittade på lite bilar och lite sånt där som vi nrukar göra. öpte en bok som heter Smuts och handlar om en advokat tror jag. Ska bli kul att läsa den. Jag har ju blivit en riktigt bokmal på sista tiden.


Nu ska jag äta och kolla på gammla avsnitt av Gossip Girl och sen blir de att sitta i min fiina fotölj!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0