Fräschat upp minnet nu!

Sitter här med en varm kopp choklad och myser.
 Idag har det vart en ganska bra dag faktiskt. Började skolan kl 10.30 och slutade 16.00. Hela dagen har vi suttit vid varsin laptop och hittat på lite saker. Vi fick lära oss saker som vi redan kunde men det var ju ändå bra med lite uppfräschning för minnet. Vi fick typ lära oss hur man andvänder Excel, World och sånt. Självklart kunde alla nästan allt men lite saker var lite trixiga och det är alltid bra att få reda på bra knep man kan andvända. Men att sitta hela dagen var ju lite mkt. Fick ont i huvudet och blev trött men det kan ju faktiskt bero på att jag inte åt något förutom ett äpple.
 Gick till NK med en go tjej som heter Linnéa och tog en latte på Espresso House. Självklart såg vi bratskillarna åka upp för en rulltrappa upp till herravdelningen. Haha! Men jag ska inte säga nåt elakt om dom eftersom jag inte har pratat med dom. Men det sägs att en av dom faktiskt är riktigt sjysst.
 Aja jag kan säga att latten var det bästa jag stoppat i mig på hela dagen. Huvudvärken och tröttheten försvann med en gång nästan.
Slutade som sagt vid 16.00 så då tog jag bussen direkt hem. Sen stack jag ut och sprang 2,5 km. Riktigt stolt är jag. Fast det är ju inte så långt men jag har inte tränat något på en vecka så jag är nöjd. Plus att jag börjar minsann att få benmuskler vilket jag aldrig haft. De ni!!! ha! Har alltid blivit lite retad på skoj för att jag inte haft några benmuskler xD haha!
 Nu börjar jag fundera på vad jag ska göra ikväll oxå.  Ska nog prata lite med en kille i telefon tror jag. Haha att jag aldrig kan slappna av och bara va :S Men ska föröska att lägga mig tidigt och läsa några sidor i Mias Hemlighet :)
 
Imon börjar jag vid 9.00 å då ska vi åka ut till Vrångön och fiska krabbor. Eehm ja de blir kanske inte så kul med krabborna men det är alltid kul att få känna sig som ett litet barn igen. Om inte annat så lär jag ju känna alla bättre. Kanske blir jag kompis med en av bratsen xD haha!


Hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter väldigt bra hörru ;)

2008-08-25 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0