Nu kommer hösten! <3

Nu börjar de kännas att hösten är på väg vilket jag tycker är helt underbart. Hösten har alltid varit min favoritårstid å de är verkligen inget undantag detta året heller. Det är så mysigt att gå runt i massa mysiga kläder och titta på alla träden som skiftar i massa olika färger. Det finns inget bättre än en fin höstadag enligt mig.
 Sen är jag ju inte lika skoltrött som jag är på våren och de är ju bra. Ska bli så skönt att få nya kompisar! Jag älskar mina gammla kompisar men jag vill ju ha flera :)

Idag har min dag vart ganska slapp eftersom jag var tvungen att stanna hemma och passa hunden. Längtar hem till pappa nu och ändå har jag bara vart här sen i onsdags. Mamma håller på att tjata på mig hela tiden. Vill verkligen inte vara kvar här, men åker ju hem imorgonbitti. Sen åker jag nog inte hit på ett tag igen.
 Bhöver va hemma hos pappa lite och spendera lite tid med honom, vilket brukar betyda att vi åker och tittar på bilar och hus. Men de gör absolut ingenting eftersom jag älskar att göra de, då får jag ju ett intryck av hur det är att vara mäklare. Fast mamma har inte insett att jag vill bli de än. Men nu har jag ju bara gjort saker som hon vill så nu vill jag göra saker som jag vill!

 Nu ska jag äta middag och sen ta mig ett förmodligen sista dopp i sjön för i år.

Ciao!
Tog med en bild på favoritårstiden :) tänk att gå där och mysa en fin höstdag! längtar massor tills hösten kommer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0