Så jävla arg!!!

Kom hem till pappa i morse och fick se en lapp från en släkting där et stog att pappa låg på sjukhus. BRA ATT NI RINGER!! fick ett litet utbrott oxå eftersom jag tyckte det va lite dålig stil att dom inte hade ringt och sagt nånting. Men han kom hem precis då så jag glömde de. Han hade haft lågt blodsocker så han fick åka ambulans in. Men de första han gör när han kommer in genom dören är att skälla på mig. Blir så jävla trött på att alla skäller på mig hela tiden.
 Hade bokat tid hos optiken men nu vill inte pappa betala längre så nu får jag avboka och vänta flera månader tills jag kan betala det själv :O så jävla trött e jag på denna skiten. Jag vill varken bo hos pappa lr hos mamma längre. Jag e så jävla arg :O Och de som är mest jobbigt det är att pappa säger att om jag sticker till USA så kommer han inte finnas kvar här. Han säger att han kommer flytta utomlands! Tack för den!!!!!

Ååh vad de blev jobbigt nu. jag som tyckte de va så skönt att vara hemma åsså blir de såhär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0